God grant me the serenity, 主啊!求祢賜我寧靜的心,
to accept the things I cannot change;
去接受我不能改變的一切;
courage to change the things I can;
賜我勇氣,去改變我所能改變的一切;
and wisdom to know the difference.
並賜我智慧,去分辨這兩者的差異,
 
Living one day at a time;
認真地去過每一天,
Enjoying one moment at a time;
享受生命的每一時刻;
Accepting hardships as the pathway to peace;
迎接艱難,作為進入平安的途徑;
Taking, as He did,
按照主的方式,
this sinful world as it is, not as I would have it;
面對這不是我所想要的罪惡世界;
Trusting that He will make all things right,
堅信主會使正義彰顯,一切更新,
if I surrender to His Will;
只要我順服祢的旨意;
That I may be reasonably happy in this life
今生我得蒙受足夠的喜樂,
and supremely happy with Him ,Forever in the next.
來生與主同享永世的歡愉。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 恩捷 的頭像
    恩捷

    恩捷的家

    恩捷 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()